dilluns, 30 de març del 2020

ELS 5 JOCS DE TAULA QUE MÉS M'AGRADEN...


Bon dia, companys i companyes de La Comarcal, hui he fet una recopilació de jocs de taula per a vosaltres:

Núm. 5: 
Chawaï 
Aquest joc tracta d’anar pescant tots els peixos però has de tindre en compte que el teu rival també voldrà la mateixa peça que tu.

Núm. 4: Dixit 
Un joc creatiu de deducció molt ben il·lustrat. Si jugues de narrador, tria una carta de la teua  i dóna una breu descripció d’ella. La resta de persones trien una altra carta de les seues, que es parega. Després tots els jugadors, en secret, intenten endevinar la carta descrita pel narrador.

Núm. 3: 
Munchkin 

Un divertit joc de rol que t'ho pots passar molt  de dues formes: guanyant la partida o desbaratant els plans dels teus companys.

Núm. 2: Rummikub 
Un joc de càlcul mental i agilitat mental. Pots formar escales d’un únic color o trios de diferents colors. El teu objectiu és no tindre cap fitxa.

Núm. 1: 
Laberinto
Un joc de concentració màxima. L'objectiu d’aquest joc és anar recorrent tot el tauler trobant els teus tresors. Cal estar atent perquè el teu rival pot tallar-te el camí d’arribada al teu tresor.



Encara que no estic jugant molt perquè la meua mare està teletreballant i el meu pare ha d’anar també a la feina, volia compartir amb vosaltres els meus jocs de taula preferits per jugar amb la família.


Nicolàs 6éB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...