dimarts, 16 de juny del 2020

UNA NOVA MASCOTA


UNA NOVA MASCOTA
Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat. 
A la meva família i a mi ens agrada cada cap de setmana a la seua casa. 
Aquest cap de setmana quan vàrem arribar al camp hem trobat un gatet. El gat tenia fred i fam, així que li hem donat de menjar i també l'hem tapat amb una manta per a que no tinguera fred.
Aquesta setmana la meva cosina i jo ens hem quedat al camp amb els meus avis. Cada matí després d’esmorzar anem a buscar al gatet per donar-li de menjar i de beure.

La meua cosina li va a posar un nom al gatet, es va dir Tigre, perquè té els colors d'un tigre.


Mario, 6é B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...