divendres, 17 d’abril del 2020

EL DUBTE DE PELUSSA

Hola soc Pelussa, un conill d'una granja com qualsevol altre conill, però jo soc especial.
El meu color és negre, soc l'únic de tota la granja, no em fa ser especial de manera dolenta, gràcies al meu color m'ha elegit Marta, que em cuida, em vol i té totes les vacances per a estar amb mi, en eixos dies ella és només per a mi, si això és per ser de color negre, gairebé preferisc ser-ho.
Bé, perquè és Pasqua, Marta ve ací i fem a muntó d’activitats junts. Un amic, “Peter el conill de pasqua” amaga uns ous, Marta i jo els busquem per tot arreu i quan jo trobe un ou em dona una safanòria. És molt divertit. També fem molts més jocs, com el Sambori, ens engronsem... És súper divertit que vinga Marta, és una experiència única.
L'avi de Marta està en la granja tot l'any però no em presta tanta atenció, li agraden més els cavalls, els porcs, les vaques i les ovelles. Els conills els deixa lliures. Jo sempre espere a Marta però aquesta Pasqua, que és quan ella sempre ve i és quan millor ho passem, no ha vingut!  Què està passant!?
Si us plau, que algú m'ho explique! Marta no ha vingut! Com que no ha vingut!? He de fer alguna cosa sobre aquest tema, no és molt major, té 8 anys, encara no està adolescent i cap d'aquests rotllos. La trobe molt, molt, molt a faltar, necessite jugar amb ella, necessite parlar amb ella, encara que no m’entenga m'agrada parlar amb ella, sempre pareix que m'escolta i em fa sentir bé.
Però, quin problema tindrà? És perquè ara ja no vol estar amb mi? Jo soc el mateix, estic esperant amb més ganes que qualsevol altra Pasqua. Tinc unes ganes de veure-la enormes, però bo, pel que siga no ha pogut venir.
Espere que aquest estiu vinga si no em posaré molt trist. He de pastar, us deixe. Adéu.
Núria 5é.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...