dimecres, 15 d’abril del 2020

I TU, QUÈ FARÀS?


En aquests dies tots i totes hem estat pensant en el que ens agradaria poder fer quan acabe el confinament.
Per això he tingut la idea de preguntar als meus familiars i algunes amigues que:
Què és el primer que vas a fer quan s’acabe el confinament??? "
I aquestes varen ser algunes de les seues respostes:

De la mare, la iaia i el iaio, que els encanta la mar, la seua resposta va ser:
1. Eixir de casa al matí, anar a la platja, dinar amb la família en una terrassa a la platja, menjar un gelat no tornar fins que siga de nit.
2. Aniré a fer un passeig per la vora del mar i després un bon aperitiu i una bona paella amb tota la família en una terrassa al sol.
3. Eixir de casa ben enjorn i no tornar fins que es faça de nit. Passejar, saludar la gent i veure que tot torna a la normalitat i que no fan falta ni els guants ni la màscara.

Els meus cosins i la meua àvia, que viuen a Alemanya i estiuegen a Calpe i a Cullera, la seua resposta va ser:
1. Poder obrir la meua tenda de costura i vindre a Espanya
2. Anar a Espanya i visitar als meus pares i familiars 

Als meus oncles, que els encanta visitar als familiars, la seua resposta va ser:
“ 1. Anar al Faro a veure als meus pares i a la família per poder abraçar-nos i després anar a la platja a donar un llarg passeig, jugar amb la sorra i pegar-se un bany.
2. Anar a veure a ma mare fer-li un bes i una abraçada ben fort i després quedar tots junts per fer un dinar i celebrar-ho.

Al meu pare i el meu germà, que els encanta la bici i els parcs d'atraccions van dir:
“ 1. Fer un Tour de bici amb la família
2. Anar a Phantasialand que és un parc d’atraccions d'Alemanya)

A les meues amigues de natació van dir:
“ 1. Quedar amb les meues amigues per veure-les.
2. El primer que faré serà abraçar ben fort a les meues amigues i anar a nadar.


Estrella, 6é.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...