dijous, 30 d’abril del 2020

UN POEMA DE GLORIA FUERTES

Bon dia xics i xiques. Com esteu?

Sóc Àlex de 6é, aquests dies de confinament me n'he adonat que m’agraden molt els poemes de Gloria Fuertes i per això vos compartisc el que més m’agrada a mi en aquests moments, es diu:

EL CORAZÓN DE LA TIERRA

El corazón de la Tierra

tiene hombres que le desgarran.

La Tierra es muy anciana.

Sufre ataques al corazón

en sus entrañas.

Sus volcanes,

laten demasiado

por exceso de odio y de lava.



La Tierra no está para muchos trotes

está cansada.

Cuando entierran en ella

niños con metralla

le dan arcadas.


A mi aquest poema em transmet molta por, oscuritat i consciència a ser millor persona i a tindre un planeta millor. I a vosaltres que us transmet?

Adeu, espere que vos agrade!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...