dilluns, 15 de juny del 2020

WARHAMMER

ELS WARHARHAMMERS, són molt divertits!

M’agraden molt aquestes figures conegudes amb aquest nom.

Primerament vaig a tindre els Ultramarines i els Plaguemarines que són de la sèrie Warhammer 40.000.
Ara mateix estic pintant els Orcs.

Us conte com es fa!

PRIMER PAS. Construcció:

Construcció de la maqueta. Les peces venen soltes. Has de tallar-les i pegar-les.




SEGON PAS, PINTAR:

Abans de pintar has d'imprimarpintar  d'un esprai negre a la miniatura perquè si no la pintura no s’agafa.

Després triar els colors!

TERCER PAS, JUGAR:

No sé encara com es juga del tot, l’únic que sé és que hi ha moltes normes. És molt complicat, aniré quan puga a aprendre amb la gent que sap!


Martí, 6é B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...