dimarts, 31 de març del 2020

STRANGER THINGS!


Hola sóc Juan vos vaig a parlar d'una sèrie que s'anomena Stranger Things. És per a mi una de les millors sèries que he vist, està en Netflix.

Els seus personatges principals són uns xiquets que s’anomenen Eleven, Mike, DustinSteve, Nancy, Will, Jonathan, MaxChief HopperLucas i Joyce.

És una sèrie estatunidenca de ciència-ficció escrita i dirigida pels germans Matt i Ross Duffer.






La història comença el 6 de novembre de 1983, a la ciutat de Hawkins, quan Will Byers, de 12 anys, després de passar el dia jugant un joc de rol, desapareix misteriosament en tornar a casa. La seua mare a la qui li diuen Joyce i també el cap de policia Hopper comença a investigar pel seu compte.
Al mateix temps, una xiqueta que té un tatuatge amb un 11 i superpoders apareix als amics de Will i és perseguida per una organització molt perillosa....

Quan vaig veure la sèrie,em va agradar tant que vaig anar a un lloc a València on hi havia material promocional de Stranger Things per a fer-se fotos amb les bicicletes de la sèrie o entrar pel portal a l'altra dimensió i també hi havia unes ulleres de realitat virtual per jugar amb els personatges com el demogorgon i feia molta por però hi havia més d’una hora de cua així que no la vaig provar. Això sí, em regalaren una bossa de la sèrie i xapes dels actors principals encara que jo volia una gorra de Dustin però s'havien acabat.

La sèrie és divertida, de vegades de por, de vegades de misteri… mola molt, té tres temporades i a totes les temporades em quede amb ganes de més.

ESPERE QUE US HAJA AGRADAT ………………. ADÉUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...