dilluns, 6 d’abril del 2020

ENTREVISTA A LA NOSTRA FAMÍLIA.


L’altre dia  Jordi i jo estàvem pensant què podríem escriure per al blog... i tinguérem una idea: fer una entrevista a la meua família.
La pregunta que els férem va ser:

Que faràs després de la quarantena...?

Ma mare: anar a la platja i passejar per la vora mentre les ones li banyen els peus.
Mon pare: anar de viatge.
Elvira (la meua iaia): anar en la família de dinar  i celebrar que estem tots junts.
Cristóbal (el meu iaio): anar en la família de dinar  i celebrar que estem tots junts.
Antonia (la meua iaia): fer un dinar i reunir-se tota la família.
Tio Borja: anar amb la família i abraçar-la.
Tia Mireia: fer una vesprada de cine i de sopar  i seguir en la rutina diària.
Tia Elvi: anar  a València de compres i no tornar en tot el dia a casa.
Tio César: eixir a sopar a un restaurant.
Tio Tóbal: eixir a córrer pel terme.
Tia Montse: eixir en les amigues a prendre alguna cosa.
Tia Mª José: anar de  compres a València.
Tio Jesús: fer una paella per a tota la família.
Amparo (la meua cosina): eixir en els amics
Paula (la meua cosina): sentar-me en una terrassa al solet i  fer-me una picaeta amb els amics/es.
Maria (la meua cosina): anar remar a la mar
Marcos (el meu cosí): dur a la iaia al bingo.
Mar (la meua cosina): anar a passejar a la platja.
Carles H (el meu cosí): conduir.
Carles M (el meu cosí): eixir a córrer.
Àlex (el meu cosí): eixir amb els amics.
Arnau (el meu cosí): eixir amb els amics.
Marc (el meu cosí): eixir amb els amics.

Jordi: jugar un partit de futbol en el meu equip.
Alba: passar la vesprada en els amics i després quedar-se a sopar.

Ja veieu, tenim una família que li agrada molt estar en els amics i amigues  i anar a sopar i a dinar fora de casa...

Alba  i Jordi  Miñana 5é A.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...