dimecres, 15 d’abril del 2020

EXPERIÈNCIES AMB LA CUINA

Hola xics i xiques! Què tal esteu? Espere que bé, encara que supose estareu un poc farts d'estar a casa... però tranquils, ja queda menys!!!

El que vos vaig a contar jo, és la meua experiència fent mones de pasqua amb la recepta que han enviat els mestres pel Drive de les activitats pasqüeres.

Vam fer la massa com diu la recepta, excepte el temps de fermentació, que posa un parell d'hores i jo la vaig deixar fermentar 15 hores aproximadament.

Estaven molt bones, i un poc duretes, així que les meues recomanacions són les següents:

- No poses tanta farina, perquè després, quan aneu a donar-li forma a la massa, posareu més farina perquè no se t'apegue a les mans.

- Aneu en molta cura amb el temps de forn. Jo vos recomane que estiguen sols 20 minuts i que no se vos posen molt doradetes

Bé, doncs fins ací la meua experiència i espere que prompte ens tornem a veure en l'escola... que tinc moltíssimes ganes!!!

Carmen Miquel 6é A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...