dimecres, 15 d’abril del 2020

EL GRAN APAGÓN

“El gran apagón” és una sèrie de Podium Podcast que no és de vore, si no d’escoltar. Jo l’escoltava mentre pujava al meu poble. Tracta que l'11 d'abril de 2018 es va produir una tempesta solar de classe X9. Va ser la més intensa mai enregistrada pels científics. Dos dies després, el 13 d'abril, la radiació va arribar a l'atmosfera terrestre inutilitzant tots els satèl·lits i gran part dels sistemes elèctrics. El planeta va quedar en completa foscor. Aquest esdeveniment va ser conegut com “el Gran Apagón”.

Té 2 temporades, la primera temporada ens explica el què li passa a la gent mentres va succeir l’apagada i en la segona conta els fets que passen després de tornar la llum. És la meua sèrie preferida de Podium Podcast, em va agradar moltissim per que és com mirar una pel·lícula però amb les orelles .. De vegades dóna por, altres et rius. Podium podcast és una plataforma web que té moltes sèries més però us recomane escoltar aquesta.


Espere que us agrade!!!!!
                      

ADÉU

Juan, 6é

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...