dimarts, 21 d’abril del 2020

MARVEL

Hola sóc Martí Baixauli.

Com esteu? Espere que molt bé. Ja queda poc per a poder eixir. Avui vos vaig a parlar de Marvel.

Tot començà en 1960. Hi havia dos xics que volien revolucionar el món dels còmics. Es deien Stan Lee i Jack Kirby. Els còmics més coneguts són els 4 fantàstics, Hulk, els X-men, Thor, els Venjadors, amb Steve Ditko, Spiderman i amb Bill Everet, Daredevil.

Després de molts anys, Marvel va fer la seva primera pel·lícula: Spiderman 1. Després començà el major cicle de Marvel, per ara confirmades, 29 pel·lícules.

Després de la mort de Stan Lee, Marvel grabà la pel·lícula més pagada de tota la història: AVENGERS END GAME.

Vaig a donar la meva opinió sobre aquest tema: jo pense que Marvel és una de les millors empreses de còmics i de pel·lícules de la història.

Podeu fer vos la marató d'aquesta empresa Marvel Studios i veure les millors pelis de la saga. Ací vos les deixe:

END GAME: Duració 3h i 01min.
VENGADORES LA ERA DE ULTRÓN: Duració 2h 22min
IRON MAN 3: Duració 2h 11min

Espere que les mireu amb moltes ganes.
Adeuuuuuu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...