dijous, 14 de maig del 2020

ALFRED HITCHCOCK

Durant aquests mesos de confinament els meus pares m’han posat pel·lícules d’un director anomenat Alfred Hitchcock.


Hitchcock va ser un director de cinema britànic de thriller i suspens. Segons la wikipedia és citat habitualment com el millor director de cinema de tots els temps.

A mi m'agraden molt les seues pel·lícules, ja n’he vist moltes però en concret les que més m’han agradat han sigut: “La ventana indiscreta” i “Los pájaros”. El director era molt exigent amb els actors i actrius… però també amb ell mateix, va fer una pel·lícula que es diu “La soga” i que tracta d'un crim perfecte, doncs va ser capaç de gravar-la d'una sola tacada! No va canviar de càmera en tota la pel·lícula.

ADÉU!!!

Juan Timoner 6A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...