dijous, 14 de maig del 2020

COQUETES D'AVENA

Bon dia sóc Fran de 6éB com esteu, jo la veritat molt bé. Hui volia compartir amb vosaltres la recepta d'unes coquetes d'avena que estan molt bones, i damunt són saludables! Jo la vaig descobrir gràcies a un vídeo de YouTube i ara vos l'ensenye a vosaltres. Comencem.

Ingredients per a 1-2 persones:
- 1 ou.
- Mig got de llet o beguda vegetal (125ml).
- 1 got de cops d'avena.
- 1 plàtan.
- Altres fruites (opcional).
- 1 pastenaga (opcional).
- 1 pessic de sal.
- 1 culleradeta de xarop d'agave o panela (opcional).
- 1 pessic de canella.


Preparació:
Introduir tots els ingredients dins d'un bol, trossejar abans la fruita o la pastenaga que es vulga afegir. Triturar tot amb la batedora fins que agafe una textura homogènia.
En una paella antiadherent posarem unes gotetes d'oli d'oliva i la col·locarem a foc mig, afegirem la massa a poc a poc fent les coquetes.
Jo personalment me les menge a soles però vosaltres podeu afegir el que vosaltres vulgueu (confitura, xarop, nutela...).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...