dimarts, 5 de maig del 2020

EL GAT “ATRAPAT”

Bon dia a tots i a totes. Avui contaré una història que em va passar fa uns dies. La història es diu: EL GAT “ATRAPAT”.

Ara direu… Per què atrapat va entre cometes?... Ja veureu.

Era un dia qualsevol, un 10 d’abril (divendres sant). Aleshores em vaig despertar a les 10 h i només em vaig alçar vaig anar a l’habitació dels meus pares. Vaig mirar i la meua mare estava vestida. Li vaig preguntar: "mare, què fas vestida?" i ella em va dir, "que avui tenim aventura". Jo, estranyat, vaig anar al balcó a prendre l’aire. Vaig llevar la cortina i… UN GAT?! Ma mare em va dir "du ací tota la nit".

Aleshores vaig veure que la meua mare començava a preparar un bol amb llet. Us conte el nostre pla:
- Ficar-li un got de llet perquè baixe.
- Agafar-lo i endur-se’l al carrer.
Fàcil, no?

Val, doncs… Només vam obrir la porta, se’n va anar tan tranquil·let. Es veu que li agradava el nostre balcó.


Una abraçada molt forta.

Ivan Girón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...