dilluns, 18 de maig del 2020

SCRATCH

Hola, amics i amigues de la Comarcal! Com esteu passant aquesta quarantena? Vos esteu divertint? Jo a voltes sí, però també hi ha voltes que no i m’avorrisc… Així que he aprofitat aquests dies per ensenyar-me a fer coses noves i una d’elles ha sigut aprendre a programar.

M’ha ensenyat mon pare, que és un friki de la tecnologia. Ho hem fet amb una aplicació que es diu SCRATCH. Mon pare ho va veure en un llibre per a programar i el vam comprar. Hem  programat jocs, històries virtuals i moltíssimes coses més. És molt fàcil d’utilitzar, només cal pensar coses amb la imaginació i ho pots fer realitat si vols. A més, conté un apartat on estan els tutorials, pots mirar els que t’interessen i després fer-ho igual, però elegint els personatges i els escenaris que vullgues.

Potser hàgeu sentit parlar d’aquest programa, i si no, per a la setmana cultural hi ha programada una activitat amb Ernesto, anomenada "Protegim el planeta" que tracta sobre aquesta aplicació. Així que vos recomane que vos apunteu!!!

Andreu Company 5ºB

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...