dilluns, 18 de maig del 2020

AL DENTISTA

Hola, sóc Adrián de 6é.

Hui us contaré  com de protegits estan els dentistes. Tot açò m’ho ha contat el meu germà i la meua mare.

El meu germà el dimarts li feia mal una dent, tenia una carie. Quan el meu germà i la meua mare varen anar al dentista, a l'entrar li varen posar desinfectant en les mans (encara que portaven guants de plàstic) i també en les sabates.

L’administradora portava una mascareta com tots però, diu el meu germà que quan va entrar a la saleta on et mira el dentista les dents, va vore que el dentista era un poc exagerat amb açò del Coronavirus, portava una mascareta damunt la boca, després portava altra mascareta damunt la primera, portava també unes ulleres per a tapar-se els ulls, un tros de plàstic gran per a tapar-se la cara, i un trage de color blau claret que li tapava tot el cos excepte la cara, com si fóra que t’infectes quan el virus et toca.

Li taparen la carie i au! Cap a casa!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...