dijous, 14 de maig del 2020

UN POEMA PER A CADA DIA

En aquest confinament tenim molt de temps per poder llegir, i per això ara us deixe 5 poemes curts de Gloria Fuertes perquè els gaudiu en aquests dies que encara estem confinats a les nostres cases.

1. En las noches claras. 
En las noches claras,
resuelvo el problema de la soledad del ser.
Invito a la luna y con mi sombra somos tres.

2. La gente corre tanto. 
La gente corre tanto
porque no sabe dónde va,
el que sabe dónde va,
va despacio,
para paladear
el "ir llegando".

3. Dediqué mi libro 
Dediqué mi libro a una niña de un año,
y le gustó tanto,
que se lo comió.

4. Mi cara
En mi cara redondita
tengo ojos y nariz,
y también una boquita
para hablar y reír.
Con mis ojos veo todo,
con la nariz hago achís,
con mi boca como como
palomitas de maíz.

5. En el árbol de mi pecho
En el árbol de mi pecho
hay un pájaro encerrado.
Cuando te veo se asusta
aletea, lanza saltos.
En el árbol de mi pecho 
hay un pájaro encerrado.
Cuando te veo se asusta
¡Eres un espantapájaros!

Estrella, 6é

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...