dilluns, 18 de maig del 2020

UN XICOTET HORT A CASA

Hola companys i companyes, com va tot? Sóc Jaume, com que m'agraden les plantes i els arbres vaig proposar als meus pares que m'ajudaren a fer un hort a casa. El primer que vaig haver de fer va ser construir uns maseters i que millor que reciclar uns palets de fusta que tenia el meu iaio, en ells he plantat maduixes i pimentons, que bo!!


El que he necessitat:

1 palet de fusta
.
Martell.

Tatxes
.
Pintura verda
.
Terra amb vitamina
.
Llavors o plantons de la fruita que més t'agrade.


Procés

Agafem el palet, el desmuntem i en els dos tacs i tres llistons fem els dos laterals i la part de baix. Els anem unint amb les tatxes, una vegada estiga la forma podem pintar-lo, jo he elegit el color verd. Una vegada estiga sec, ficarem un plàstic per la part de dins i després repartirem arena, comprovarem que no caiga arena per cap costat i plantarem les llavors o les plantes elegides.

T'animes??







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...