dilluns, 15 de juny del 2020

EL MEU HORT


EL MEU HORT


Hola, sóc Alberto,

Una de les coses que més m´ha agradat aquest curs ha sigut anar al campet de I´Escola. Per això, vaig decidir fer un hort al meu xalet. El que va passar, és que solament em va donar temps a plantar una planta ja que el COVID ens va obligar a confinar-nos i no vam poder anar al xalet. Ara que ja estem allí, he continuat amb l'hort.

Us vaig a ensenyar les plantes que tinc en ell.  Tots els dies per la vesprada les regue. La idea que tinc, és plantar un poc de tot. Primer vaig començar plantant plantes aromàtiques,  després verdures i hortalisses i per últim arbres fruiters.

HERBA-SANA: Va ser la primera que vaig plantar, una setmana abans del confinament. El que més m´agrada es que fa un olor boníssim. Ha crescut molt des que la vaig plantar.




ROMER: És la segona planta de romer que he plantat, perquè la primera es va morir ja que la vaig agafar del camp i amb el confinament no vaig poder anar a regar-la. També va ser la segona planta de totes les que tinc que vaig plantar.


TIMÓ:. Li va passar el mateix que al romer.  És la segona planta de timó que he plantat, perquè la primera es va morir pel mateix motiu que el romer. La vaig plantar el mateix dia que el romer.


TOMAQUES: La veritat és que no m´agraden les tomaques, però les vaig plantar perquè mon pare diu que he de conrear coses que es puguen menjar. Tinc 5 plantes de tomaques. Les vaig plantar una mica tard, així que no sé si donaran tomaques.




ENCISAM. Les vaig plantar a la vegada que les tomaques. L´encisam m´agrada més. Vaig plantar 3 plantes.




ESPÍGOL: És una planta que m'abellia tindre. Fa molt bona olor també.


MANDARINER: Estic desitjant que cresca i que done mandarines, ja que m´encanten.




El proper arbre que vull plantar és una bresquillera. Tot açò és el camp que vull plantar.



Adéu

ALBERTO MUNTADAS
SISÉ - A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...