dilluns, 1 de juny del 2020

JOCS EN FAMÍLIA



Hola, amics i amigues de 3r cicle!
Com esteu passant aquesta quarantena? Vos avorriu? Jo els primers dies de la quarantena també, però ara, ja no és tan avorrit !!! Ja no és tan avorrit des de que la meua família i jo agafàrem la rutina de jugar a un joc de taula després de dinar.  Ara vos vaig a fer un rànquing dels jocs que més juguem la nostra família:

En 5a posició tenim el “Rummi” o “Rummikub”.
Segurament, ja el conegueu. És molt divertit però demana molta concentració. I t’emociones molt quan aconseguixes encadenar vàries jugades.
*Recomanacions: Vos recomane que poseu un cronòmetre per a limitar el temps dels jugadors, perquè si jugueu en algú que es passa “mitja hora” pensant (com mon pare) al final es farà fins i tot pesat.

En 4a posició tenim el....HANABI!!!
Pot ser no el conegueu però és molt xulo i divertit.., i pot ser molt graciós si dones massa pistes, ja que com jugues agafant les cartes al revés, tu no saps les teues cartes i els altres t’han d’anar donant pistes per a saber quines cartes pots jugar. Aquest és un joc cooperatiu, i és moooolt divertit!

En 3a posició (ja dins del pòdium) tenim el Skyjo
Ara estareu pensant: I quin joc es eixe?? I jo vos diré: És un dels jocs que més ens agraden perquè és súper divertit. El tenim ja un parell d’anys, però seguix sent un dels jocs més juguem en casa. És un joc de cartes on poc a poc vas destapant les cartes que tens davant. Guanya qui menys punts aconseguix, i per ara el rècord el du el meu germà amb un -8. Està molt xulo i poden jugar de 2 a 8 persones.

En 2a posició tenim el: TIMES UP ( FAMILY)
És molt divertit (depèn de en qui jugues, clar). Es juga en dos equips, per tant es necessiten 4 o més jugadors. Consta de 3 rondes, i  en cada ronda s’han d’endevinar paraules, donant les pistes de diferents maneres, com per exemple: en gestos, definició, o amb una única paraula. *Jo m’ho passe molt bé si faig equip amb el meu germà, ja que compartim un llenguatge “especial”, però sobretot ens riguem molt quant els meus pares han de fer gestos, (ja que no ho fan massa bé)

I, finalment....., en 1a posició... el joc de taula......AZUL!!!
Aquest joc tampoc és massa conegut però és el que més ens agrada jugar en família. És súper xulo. És d’estratègia i et fa pensar molt. L’estratègia és diferent segons les persones en qui jugues, el nombre de persones, les vegades que has jugat, etc. Aquest va ser un regal dels meus tios en Nadal, i en aquesta quarantena ha sigut el joc més jugat en las meua família.

Espere que us haja donat idees per a jugar a jocs de taula en la família ( i deixar un poc apartades les consoles).
Aina 6é B



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...