dilluns, 1 de juny del 2020

EL POEMA D'ANIMALS



Hola bon dia sóc Fran de 6éB, hui us volia compartir un poema que vaig trobar i que em va agradar molt. Es titula Mascotes i va d'un xiquet o una xiqueta que els seus pares no li deixen tindre mascotes. Però no us faig més espòilers i us el conte, comencem!                                                            
                                                             
                               Mascotes (Ana María Shua)  
  Odi que no em deixen
tindre mascotes.
No pretenc girafes
no demane foques,
només vull un amic
amb qui jugar,
pelut i calentet
per a abraçar,
i no aqueixos ximples peixos
per a mirar.
I com a casa
no entren gossos ni gats
perquè mamà em diu
que donen treball
em vaig anar només a la fira,
(la d'animals)
i vaig comprar tres mascotes
aquest matí
que tinc ací amagades
sota el llit.
Són grans i peluts i llustrosos,
fan piruetes i són afectuosos,
són bons, obedients i educats
   els meus tres microbis domesticats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...