dimarts, 31 de març del 2020

UNA SÈRIE PER AL CONFINAMENT.

Hola companys i companyes de La Comarcal!

Ara que teniu molt de temps per fer coses, què millor que veure una sèrie i com que sols pots estar amb la teua família, què millor que veure-la en família.

Vos vaig a parlar d’una sèrie que està a la plataforma de Netflix creada per Matt Sazama i Burk Sharpless. El nom de la sèrie és “Lost in space”. Al principi no em va agradar molt però quan anàvem pel tercer capítol ja em vaig començar a enganxar i sempre estic esperant veure un altre nou.

Tracta d’una família que viu a la Terra però com que està tan contaminada decideix intentar passar unes proves molt complicades per tal d’anar a un altre planeta “Alfacentauri”. Quan passen les proves i se’n van a Alfacentauri durant el camí passa alguna cosa estranya a la nau i la majoria de tripulants s’estavellen i apareixen a un planeta desconegut. És un planeta amb molts recursos naturals però molt perillós. I ja no vos conte més, si voleu la veieu.

A mi m’està agradant molt i la recomane a tot el món, és molt xula i damunt tots els capítols acaben amb molta intriga.

Dani 6A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...