dimarts, 28 d’abril del 2020

MÚSICA ALS BALCONS

Hola companys i companyes, espere que porteu la quarantena molt bé.

Jo estic fent moltes activitats però una de les coses que més estic fent és tocar en el meu balcó.

Al començar la setmana, el director de la banda infantil ens envià per whatsapp les partitures d’una o dues cançons dels assajos i els diumenge les toquem. Vaig tocar cançons com “Paquito el chocolatero”, “Amparito Roca”, “El himno de l’alegria”, “La vida es bella”, ”My Way” i el diumenge passat “La campanera”.

M'agrada tocar en el balcó perquè quan isc, em sent com un artista i m’agrada que la gent escolte com toque el meu instrument. Després els de la banda fan un vídeo amb totes les actuacions. Si voleu veure els vídeos heu de buscar "CIM Xirivella" al Facebook.

A més a més, després dels aplaudiments de les 20:00h en el meu balcó fiquem música i la gent es posa a ballar. És molt divertit.

ADEU!!!!!!

Juan Timoner 6é A

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...