dijous, 23 d’abril del 2020

PER AL DIA DEL LLIBRE VOS RECOMANE "MOMO"

Bon dia xics i xiques, sóc Àlex de 6é.

Hui em passe pel blog per recomanar-vos i reflexionar sobre la increïble novel·la “Momo” escrita per Michael Ende, que també és l‘autor de “La història interminable”.

Vos recomane aquest llibre perquè tracta sobre el temps i ara que tenim tot el temps del món doncs estaria bé que us el llegireu.

Momo és la protagonista del llibre. Una xiqueta que no té casa i que té molts amics. La seua especialitat és escoltar. Al llarg de la història apareixen personatges molt interessants.

A més, és un llibre que a mi personalment al principi no em va agradar però vaig seguir llegint i al final m’ha encantat, ara és un dels meus llibres favorits.

Espere que us agrade tant com a mi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

UNA NOVA MASCOTA

UNA NOVA MASCOTA Els meus avis tenen una casa de camp a les rodalies de València ciutat.  A la  meva  família i a mi ens agrada cada c...